Hver dags Vegetarmad

Hver dags Vegetarmad.

Inspiration til meget mere grønt hver dag.
Masser af Grøntsagsmad :-D
Godt Brød, Fristende Kager, Varmende Supper, Lækre Desserter, Sunde Hovedretter og Inspirerende Sideretter.

Jeg satser på gode råvarer, så jeg ved hvad der er i maden.

Jeg satser på økologi hvor det overhovedet er muligt, da jeg ved at vores krop og energi er produkt af hvad vi spiser og hvad vi tænker! Det med tankerne tager vi et andet sted ... se eventuelt www.birthelue.dk ;-)

Her handler det om masser af opskrifter på Vegetarmad - over 700 opskrifter.

søndag den 1. maj 2011

Kartoffelsalat med dild

Min yndlings kartoffelsalat - husk masser af dild :-)

4 personer
½ kg kolde kogte kartofler i skiver
2 dl. ymer, creme fraiche eller A 38
Salt, peber,
2 tsk. sennep
½ fint hakket løg
1 – 2 fed hvidløg
1 – 1½ hakket rød peber
Sukker, balcamicoeddike,
1 spsk. ketchup
Et stort  bundt dild - finthakket

Mælkeproduktet smages til med salt, peber, sennep, eddike, ketchup, sukker, hvidløg og blandes med det hakkede løg. Vendes i kartoflerne og masser af dild 
Kan serveres til postejer, frikadeller og grillede grøntsager

Ingen kommentarer:

Send en kommentar