Hver dags Vegetarmad

Hver dags Vegetarmad.

Inspiration til meget mere grønt hver dag.
Masser af Grøntsagsmad :-D
Godt Brød, Fristende Kager, Varmende Supper, Lækre Desserter, Sunde Hovedretter og Inspirerende Sideretter.

Jeg satser på gode råvarer, så jeg ved hvad der er i maden.

Jeg satser på økologi hvor det overhovedet er muligt, da jeg ved at vores krop og energi er produkt af hvad vi spiser og hvad vi tænker! ;-)

Her handler det om masser af opskrifter på Vegetar og Veganermad - over 700 opskrifter.

søndag den 1. maj 2011

Kartoffelsalat med dild

Min yndlings kartoffelsalat - husk masser af dild :-)

4 personer
½ kg kolde kogte kartofler i skiver
2 dl. ymer, creme fraiche eller A 38
Salt, peber,
2 tsk. sennep
½ fint hakket løg
1 – 2 fed hvidløg
1 – 1½ hakket rød peber
Sukker, balcamicoeddike,
1 spsk. ketchup
Et stort  bundt dild - finthakket

Mælkeproduktet smages til med salt, peber, sennep, eddike, ketchup, sukker, hvidløg og blandes med det hakkede løg. Vendes i kartoflerne og masser af dild 
Kan serveres til postejer, frikadeller og grillede grøntsager

Ingen kommentarer:

Send en kommentar