Hver dags Vegetarmad

Hver dags Vegetarmad.

Inspiration til meget mere grønt hver dag.
Masser af Grøntsagsmad :-D
Godt Brød, Fristende Kager, Varmende Supper, Lækre Desserter, Sunde Hovedretter og Inspirerende Sideretter.

Jeg satser på gode råvarer, så jeg ved hvad der er i maden.

Jeg satser på økologi hvor det overhovedet er muligt, da jeg ved at vores krop og energi er produkt af hvad vi spiser og hvad vi tænker! Det med tankerne tager vi et andet sted ... se eventuelt www.birthelue.dk ;-)

Her handler det om masser af opskrifter på Vegetarmad - over 700 opskrifter.

mandag den 30. maj 2011

Bønnedip


Bønner er også;
- en sund cremet dip sammen med tachos eller 
- med i madpakken til at smøre på grovboller eller
- en forret sammen med ristet brød.
200g. udvandede og kogte bønner - her har jeg brugt hvide bønner
1 spsk. olivenolie
Saften af ½ citron
1 fed hvidløg knust
Lidt persille
1 forårsløg hakket eller ½ almindeligt løg
Salt – peber
Blend, mos eller pisk de afdrybbede og skyllede bønner. 
Tilsæt olie, citronsaft, hvidløg, løg, persille, salt, peber  og smag det til. 
Server :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar