Hver dags Vegetarmad

Hver dags Vegetarmad.

Inspiration til meget mere grønt hver dag.
Masser af Grøntsagsmad :-D
Godt Brød, Fristende Kager, Varmende Supper, Lækre Desserter, Sunde Hovedretter og Inspirerende Sideretter.

Jeg satser på gode råvarer, så jeg ved hvad der er i maden.

Jeg satser på økologi hvor det overhovedet er muligt, da jeg ved at vores krop og energi er produkt af hvad vi spiser og hvad vi tænker! ;-)

Her handler det om masser af opskrifter på Vegetar og Veganermad - over 700 opskrifter.

fredag den 8. april 2011

Salat med salat!


Smagen af sommer... :-D
ca. 4 personer.
Dressing;
2 skiver brød
½ fed hvidløg
¼ løg
1dl rapsolie
1 salat hoved – plukket i blade
1 – 2 spsk citronsaft
Salt – peber
Salat;
1 agurk
1 hoved salat eller samme mængde blandet salat.
Masser af bredbladet persille eller kørvel
Rød peber i strimler eller hvad du ellers har lyst til :-)

Skær skorpe af brødet hvis den er hård. I blender sammen med løgene. Tilsæt olien i en stråle og blend igen. Kom hovedsalaten i og blend.
Smag til med citron, peber, salt
Tilbered og hak  agurk, salatblade ( her har jeg brugt rucola, som jeg holder meget af), persille og peber  og vend den med dressingen. Server med det samme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar