Hver dags Vegetarmad

Hver dags Vegetarmad.

Inspiration til meget mere grønt hver dag.
Masser af Grøntsagsmad :-D
Godt Brød, Fristende Kager, Varmende Supper, Lækre Desserter, Sunde Hovedretter og Inspirerende Sideretter.

Jeg satser på gode råvarer, så jeg ved hvad der er i maden.

Jeg satser på økologi hvor det overhovedet er muligt, da jeg ved at vores krop og energi er produkt af hvad vi spiser og hvad vi tænker! ;-)

Her handler det om masser af opskrifter på Vegetar og Veganermad - over 700 opskrifter.

fredag den 22. april 2011

Råkost med abrikos og mandler

Jeg elsker abrikoser og så sammen med gulerødder :-D
4 personer

5-600 g gulerødder
50 g. mandler
100 g usvovlede abrikoser
3 spsk. appelsinsaft
3 spsk. citronsaft
tynde strimler af ½ øko appelsin
Salt, peber
Riv gulerødderne groft. 
Rist mandlerne på en pande og skær dem ud groft.
Skær abrikoserne i strimler
Bland det hele undtaget mandler og lad det trække. 
Drys mandlerne over, når salaten skal serveres.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar