Hver dags Vegetarmad

Hver dags Vegetarmad.

Inspiration til meget mere grønt hver dag.
Masser af Grøntsagsmad :-D
Godt Brød, Fristende Kager, Varmende Supper, Lækre Desserter, Sunde Hovedretter og Inspirerende Sideretter.

Jeg satser på gode råvarer, så jeg ved hvad der er i maden.

Jeg satser på økologi hvor det overhovedet er muligt, da jeg ved at vores krop og energi er produkt af hvad vi spiser og hvad vi tænker! ;-)

Her handler det om masser af opskrifter på Vegetar og Veganermad - over 700 opskrifter.

fredag den 13. september 2013

Super Havregrød

Nu hvor det kan være koldt om morgnen,
er det godt at få noget varmt og sundt at starte dagen på
Pr. person
1 dl. havregryn
2dl. vand kogende
ca. 1 tsk kanel
lidt rosiner
1 godt æble groft revet
En lille håndfuld friske Brombær eller andre bær
6- 7 mandler skåret i flager eller hakket


Riv æblet groft. 
Hak mandlerne. 
Skyl bærrene. 
Kog havregryn og vand sammen under omrøring til en grød. 
Jeg kommer ikke salt i min grød, men ellers kan der tilsættes ganske lidt salt.
Kom den varme grød i en dyb tallerken. 
Drys med kanel og derefter rosiner ud over grøden. 
Top op med det revne æble og slut af med de hakkede mandler. 
Server.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar