Hver dags Vegetarmad

Hver dags Vegetarmad.

Inspiration til meget mere grønt hver dag.
Masser af Grøntsagsmad :-D
Godt Brød, Fristende Kager, Varmende Supper, Lækre Desserter, Sunde Hovedretter og Inspirerende Sideretter.

Jeg satser på gode råvarer, så jeg ved hvad der er i maden.

Jeg satser på økologi hvor det overhovedet er muligt, da jeg ved at vores krop og energi er produkt af hvad vi spiser og hvad vi tænker! ;-)

Her handler det om masser af opskrifter på Vegetar og Veganermad - over 700 opskrifter.

mandag den 13. maj 2013

Så er jeg tilbage på nettet efter at være flyttet, det tog lige en måneds tid med at få ordnet den netforbindelse....og der kommer selvfølgelig igen opskrifter her på bloggen - da jeg ikke kan lade være med at komponere nye retter og afprøve opskrifter på lækker vegetarmad.
Jeg er glad for at I følger med og kan bruge mine opskrifter. 
God appetit :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar