Hver dags Vegetarmad

Hver dags Vegetarmad.

Inspiration til meget mere grønt hver dag.
Masser af Grøntsagsmad :-D
Godt Brød, Fristende Kager, Varmende Supper, Lækre Desserter, Sunde Hovedretter og Inspirerende Sideretter.

Jeg satser på gode råvarer, så jeg ved hvad der er i maden.

Jeg satser på økologi hvor det overhovedet er muligt, da jeg ved at vores krop og energi er produkt af hvad vi spiser og hvad vi tænker! ;-)

Her handler det om masser af opskrifter på Vegetar og Veganermad - over 700 opskrifter.

tirsdag den 12. november 2013

Gulerødder med valnødder og appelsin

lækkert og nemt tilbehør!
2 personer
2 spsk. olivenolie
salt, peber
saft fra 1 appelsin
75 g valnødder grofthakket
400 g gulerødder
Drys: Jeg har brugt ananas salvie, det kan også være persille eller andet grønt


Skræl gulerødderne, skær dem i mindre pindestykker. 
Svits gulerødderne lige knap møre i olien med omrøring undervejs. 
Krydr med salt og peber. 
Kom valnødderne ved og hæld appelsinsaften henover gulerødderne. Lad retten simre, til saften er kogt ind. Server som tilbehør.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar