Hver dags Vegetarmad

Hver dags Vegetarmad.

Inspiration til meget mere grønt hver dag.
Masser af Grøntsagsmad :-D
Godt Brød, Fristende Kager, Varmende Supper, Lækre Desserter, Sunde Hovedretter og Inspirerende Sideretter.

Jeg satser på gode råvarer, så jeg ved hvad der er i maden.

Jeg satser på økologi hvor det overhovedet er muligt, da jeg ved at vores krop og energi er produkt af hvad vi spiser og hvad vi tænker! ;-)

Her handler det om masser af opskrifter på Vegetar og Veganermad - over 700 opskrifter.

søndag den 22. april 2012

Omelet med majs, ærter, ost og cayenne.

I dag skulle det være lækkert og hurtigt til frokost, så det blev denne omelet med styrkende cayennepeber i.

1 person
2 æg
2 spsk. fløde
1 håndfuld ærter
1 håndfuld majskorn
salt – peber
2 knivspids cayennepeber
½ spsk.smør
lidt revet ost

Pisk æg, fløde, salt , peber og cayenne sammen. 
Smelt smørret på en pande, svits ærter og majs 1 minut på panden. 
Kom æggemassen ovenpå. 
Drys det revet ost over æggemassen.  
Steg omeletten i 6- 8 minutter. 
Vend eventuelt omeletten ved hjælp af en tallerken. 
Steg omeletten 2 minutter på den anden side. 
Kom omeletten på en tallerken. 
Server ;-)


Vil du vide noget om hvad du ellers kan bruge Cayennepeber til ud over i mad, så læs det på min facebook side Lue Vegetarmad ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar