Hver dags Vegetarmad

Hver dags Vegetarmad.

Inspiration til meget mere grønt hver dag.
Masser af Grøntsagsmad :-D
Godt Brød, Fristende Kager, Varmende Supper, Lækre Desserter, Sunde Hovedretter og Inspirerende Sideretter.

Jeg satser på gode råvarer, så jeg ved hvad der er i maden.

Jeg satser på økologi hvor det overhovedet er muligt, da jeg ved at vores krop og energi er produkt af hvad vi spiser og hvad vi tænker! ;-)

Her handler det om masser af opskrifter på Vegetar og Veganermad - over 700 opskrifter.

mandag den 23. april 2012

Hvid Bønnecreme

Til pålæg på et godt stykke brød og til dip, eller fortyndet med lidt vand en stærk proteinrig dressing i en god salat.
På et godt stykke rugbrød med agurk og sesamdrys


150 g. hvide bønner
2 spsk. pinjekerner
½ tsk. stødt spidskommen
2 tsk. tørret koriander
1 fed hvidløg
3 spsk.olivenolie
½ - 1 spsk. sød chilisauce
salt -peber
citronsaft














Pyntet med pinjekerner og lidt tacoschips

Rist pinjekernerne på en tør pande. 
Kom bønner, pinjekerner, spidskommen, koriander, hvidløg, olie og chilisauce i en blender. 
Kom lidt vand i hvis cremen er for tyk. 
Smag til med citronsaft, salt og peber.


Mere om Pinjekerner se min facebookside:
Lue Vegetarmad ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar