Hver dags Vegetarmad

Hver dags Vegetarmad.

Inspiration til meget mere grønt hver dag.
Masser af Grøntsagsmad :-D
Godt Brød, Fristende Kager, Varmende Supper, Lækre Desserter, Sunde Hovedretter og Inspirerende Sideretter.

Jeg satser på gode råvarer, så jeg ved hvad der er i maden.

Jeg satser på økologi hvor det overhovedet er muligt, da jeg ved at vores krop og energi er produkt af hvad vi spiser og hvad vi tænker! ;-)

Her handler det om masser af opskrifter på Vegetar og Veganermad - over 700 opskrifter.

søndag den 16. februar 2014

Så er der 700 opskrifter på denne Blog

Nyd dem - brug dem!


Jeg kommer ikke så tit på min blog for øjeblikket
- da jeg lige skal  have nyt kamera
- og som noget meget vigtigt også lige have styr på mit liv og min bolig :-)

Jeg vender tilbage senere på foråret med nye opskrifter
- det kan jeg jo ikke lade være med,  da det er en af de måder, jeg slapper af på, og nyder livet  - ved at eksperimentere i køkkenet med nyt. :-)
Kærlige tanker Birthe Lue

Ingen kommentarer:

Send en kommentar